Dagens

Lördagen inleddes med ett tufft tränings pass. Tror inte jag tränat så tidigt en Lördag morgon innan. Men det var riktigt skönt. Bra start på en bra dag. Det blir det ´mer av.

Har haft en såndär riktig mys dag med familjen. Det har man för lite av. Vi var iaf en sväng i Vetlanda och kikade. Känns som att man alltid åker dit när man umgås. Bara för att de är enkelt och bra. Blev lite titt i affärer och inhandlande för kvällen som spenderades uppe i Kvarnarp. Åt lite god mat, åh älskar mammas mat :)

Tittade på kära melodifestivalen som jag för övrigt inte är så mycket för, men det kan väl vara trevligt ibland. Tippade på vilka vi trodde skulle gå vidare. Och såklart tippade jag rätt och vann ;D Men skänkte pengarna till min käre lillebror som
ett tröst pris och det är väl kanske just för han man kör lite tävlingar ;) hihi.
 Mös med min lilla favorit Max, goare hund får man leta efter. När jag får tillgång till lägenheten så kommer han få bli min lilla sovkamrat som han var när jag bodde hemma :)

Tyckte inte det var några höjdar låtar denna gång. Måns var väl den låten som jag kände var något bra och sen kill gruppen vad dom nu hette... Hoppas det kommer några bättre låtar längre fram.
Det känns nästan som att vilken låt som helst kan komma med nuförtiden, det är inte riktigt någon schlager över det längre. Lite tråkigt...



Åh igår skaffade jag spotify. Vilket program. Kanon. Varför kom jag inte på det tidigare ;)



Nej nu ger jag upp! 


PUSS och GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ta Max jag kommer å hämtar honom 30 september å så kommer jag tillbaka med honom 1 februari blir det ok ??????

2009-02-14 @ 23:31:50
Postat av: emiliefogel

Bra deal :)

2009-02-15 @ 12:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0