Du får mig att tappa andan!

Jobbade inatt. Sov som en stock, brukar ha ganska svårt för det annars. Drömde och snackade i sömnen som vanligt. Drömde att Jag, Jenny och hennes arbetskamrat Linda skulle till Thailand.

Mycket lustig dröm. Drömmen började bara sådär på flygplatsen och min resa var redan betald av någon annan än mig själv så det var kanon. Jag och jenny jämförde våra mobiler och dom var helt olika trots att vi har samma modell. Jag var inne på facebook och skrev att jag skulle till thailand. Frågade mamma om hon hade sparpengar för jag hade bara 700kr på mitt konto. Sparpengar hade hon men jag skulle höra av mig när de krisade sig. Hur fasen kan man åka iväg med endast 700kr? Aja. Hade inte packat så ordentligt så helt plötsligt var jag ute på min pappas gård och mormor som inte ens bor där rotade ut kläder ur sin garderob som jag kunde låna med mig. Ah herregud.. Vi var på flygplatsen men ändå var vi inte där. Drömmar kan verkligen vara hur som helst. Ibland kan man drömma om en människa fast utseendet på denna människa är en annan. Haha!

Drömmar kan vara bra konstiga ibland. Just denna dröm grundade sig på att vi pratade utomlandsresa på jobbet igår och att jag såg på facebook (ja jag vet) att en vän skulle till thailand snart och dessutom att jag besällde en ny mobil igår.  Drömmar kan vara ganska farliga också. För nu vill jag verkligen till Thailand. Idag helst, haha.


Ska snart bege mig ner till stan och skriva på mitt kontrakt. Underbart! Sen ska jag jag träna två pass ikväll och efter
det umgås med min kära fis och ha Lördagsmys på en Tisdag. Ja faktiskt det.



Väntar ivrigt på posten!!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0