fel fel fel?

Nej nu ger jag upp. Jag orkar inte mer. Jag bryr mig inte längre. Inte om något. Jag ska bara vara. Som jag egentligen har varit hitills. Men allt jag gör blir bara fel fel fel. Vad är det för fel egentligen.  Fan att det aldrig kan bli bra.
 Jag vet inte jag vet inte jag vet inte. Min vanliga tur antar jag. STICK!



Gick av ett långt arbetspass för två timmar sen, mobilen har bidragit med störningar i klockradion hela natten och jag har därför inte sovit så gott och det resulterar i en grinig morgon. Ursäkta mig! Jag är ju alltid glad annars ;)


Nej det är tur man har sin fis som kan bidra med lite skratt ibland. För det är hon bra på. Mycket. Men i helgen lämnar
hon mig och jag får klara mig på egen hand. Lite elakt....


Har suttit och kollat lite på utbildningar i olika städer. Vet vad jag ska söka, blir några olika fast i slutänden är det ungefär
samma. Vet vilka städer jag ska söka i. Det blir göteborg ( fast jag egentligen inte vill) , Lund, Malmö, Stockholm och sen nässjö som en räddare i nöden ;) Håll tummarna tack!


.
Och jag gjorde det igen.  Det är egentligen inte jag. Men hur ska jag förklara det?


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0