Fredag den Trettonde!

Idag är det allså Fredag den trettonde. Och den dagen ska enligt skrock vara en otursdag. Vet inte om jag tror på skrock men lite försiktig är man väl bara för att. Det är ju lika stor chans annars som idag att det händer en något men skulle det hända en något idag så är det typiskt. Vi får väl se när denna dag är över.

"Enligt Räddningstjänstens statistik visar att antalet automatlarm är fler fredag den 13:e jämfört med andra fredagar och andra dagar. För övriga olyckstyper är skillnaden marginell, något fler för vissa och något färre för andra. Så skillnaderna är för små för att begreppet olycksdagen ska få stöd i statistiken"



Kom på igår att jag utmanat mamma i vårruset, kan ju bli intressant. Jag som inte sprungit sen i somras. Ute kan man ju inte springa nu och inne på ett band vägrar jag. Älskar springa ute i skogen. Men vi får väl se detta..

Alla stjärtans dag imorgon och jag ska ha mys med familjen :)


PUSS OCH KRAM E

Kommentarer
Postat av: Linda

De hade jag också glömt!!!

2009-02-14 @ 11:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0