Fredag

Uh. Igår när jag kom hem från ett tufft box pass skakade jag som ett asplöv. Inte så konstigt när man tränar pass på pass, dubbel pass och aldrig vilar när man känner sig krasslig. Men men de är sådan jag är. Antar väl att jag lär mig.

På helgens schema står det arbete. Ser inte fram emot det så jätte mycket nu men det känns alltid okej när man väl börjat passet och det är goa pengar. Får tänka att nästa helg är en ledig helg och att jag kommer spendera den med fina vänner i underbara staden Götelaborg. Börjar mer o mer sakna staden. Men tror inte jag kommer vilja bosätta mig där igen. Men man vet aldrig vart man hamnar. Livet är ju långt ;)

Nej nu ska jag ta en promenix på slätten sen blir det grillning med vänner i Sjöängen. Mys!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0