Har du rakt hår? JA!

Gammalt och tråkigt, jag vet. Men det är något jag och Line kör med nu..



Är på jobb igen. När man jobbar sådana här långa pass och många på raken så stänger man av allt annat. Man kan inte slappna av och tänker bara jobb jobb jobb. Mitt sociala jag kommer tillbaka när jag går av på Torsdag morgon. Dock en trött social emilie ;)

Just nu tar jag en välbehövlig uppvärmning under täcket efter att ha sprungit fram och tillbaka, ut och in halva kvällen. Uh för detta väder. Nej en resa skulle sitta fint nu. Någon?



Har börjat få sådana där toksug på godsaker på senaste. Förra veckan vid mja halv tolv ungefär på kvällen, när jag låg i sängen för att sova. Så blev jag så förbannat sugen på salamipizza och hade det varit någon öppet vid den tiden så hade jag varit där på två röda. Jag som inte ens är så förtjust i pizza och äter det väldigt sällan blev så sugen. Igår kväll blev jag sugen på chips. Sprang ner till Hemköp och köpte mig en påse. Slänge mig i soffan och åt som aldrig förr. Vad är det för fel? Är jag normal? haha.
 

PUSS E

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gravid kanske:p?? haha

2009-02-24 @ 00:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0