Hoppsan vad fel...

Förbryt mig Förbryt mig. Backyard babies är faktiskt ikväll och inte på Lördag. Fredrik felinformerade mig. Det är hans fel.
Och här sitter jag, kan inte gå, för jag jobbar. Som vanligt! Göteborgsresan som skulle blivit av i helgen kan jag se mig om efter, jo för jag åkte på jobb. Åh dom måste älska mig som ställer upp såhär mycket. Har inget liv om jag får säga det själv! Men men....  

Förresten sa jag att jag jobbar? hahaha... Nej inte kul!


Fick positiv feedback idag och det uppskattas alltid och innebär att jag måste fortsätta på denna nivå. Inte tacka nej och alltid kunna jobba. När som helst varsom helst... Yeeh.



PUSS på dig min sötaste flinga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0