Jaså

Oj oj här skaffade jag en blogg och trodde jag skulle hinna med detta. Men det gör jag ju knappt.

Fredagen blev som sagt utgång i Jönköping, mycket trevligt. Lördagen till Söndagen bestod av jobb, lite segt efter
en sen utekväll men men...
I Söndags efter jobb var jag hundvakt åt familjens hundar. Mina godingar... På kvällen var jag äntligen iväg  på Benjamin Buttons otroliga liv. Bra film fast den var lite för lång, kunde kortat ner den lite..

Idag efter jobb blev det träning på gymet, gillar inte riktigt den träningen men de funkar ibland. Sen blev det återigen
träning senare på kvällen. Så nu är jag helt slut i kroppen.. och knoppen :)

Fick ett glädjane samtal igår med. Nämligen att jag äntligen fått en lägenhet i stan. Så många visningar jag varit på här och där. Men ingen har varit riktigt ok. Så det känns bra nu. Dock inflyttning 1april men dit kan man ju vänta.


Resten av veckan består av jobb. Konstigt. När man väl säger att de inte finns något jobb och man går och
gnäller så kommer de hur mycket som helst. Inte mig emot, bara skönt att få jobba. Men det är allt lite underligt..

Malmö.............


PussiNussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0