ler

Vaknade upp med ett leende idag. Det känns så bra att det är något som man mår bra av. Jag vet dock inte riktigt
exakt vad det kan vara. Men det kan vara antingen att jag fått lägenhet och snart flyttar, eller kanske att helgen i Malmö
blev över förväntningar eller kanske att jag vet vad jag ska göra med mitt liv? Alla val kan nog få mig att må bra lika mycket. Vet vad som betyder mest iaf. Känns bra att saker och ting börjar ordna upp sig.

Är trött på att bara vara och inte veta vad man vill med livet, trött på att bo i en kappsäck... Uja!

Ikväll står det bodyfit på tränings schemat. Tufft pass men ack så bra det känns när man går därifrån. Tränade body pump igår också ett kanon pass. Har mesat lite med vikterna nu ett tag och känner att det kanske varit för lätt.
Så igår drog jag till med några kilon extra vilket resulterade i en grym träningsvärk idag. Härligt det.

Känns också kul att man börjat se lite resultat när man tränar. Det gör att man får en extra kick. Man vill träna hela tiden.
Älskar att se resultat. tjohoo..


"Dom säger att du är längre bort än borta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0