Lördag hela dagen

Igår slockande jag vid elva efter en väldigt trött dag. Har nog aldrig längtat så mycket efter att få sova innan.
Spenderade kvällen ute hos min pappa. Lagade lite god mat och bara låg i soffan o slöade. Idag ska jag jaga födelsedagspresent åt min lillebror som fyller 7år idag och till pappa som fyller 45imorgon. Vilket jag helt hade glömt.. What to do. Får hitta på något bra...


Var som sagt i Vetlanda igår. Skulle inte handla något. Men kom hem med både nödvändiga och onödiga saker. Men ah så blir det ibland.




Senare väntar jobb igen... Egentligen vill jag ut och festa till det lite. Var ett tag sen nu. Men samtidigt vill jag verkligen inte gå ut i eksjö, vilket det förmodligen hade blivit. Nej då jobbar jag hellre och blir rik ;)


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0