Musik

Satte igång datorn och spelade musik imorse när jag vaknade. Tänk vad lite musik kan göra. Har ni tänkt på det
någon gång? Musik finns nästan överallt. När man tränar, sitter i bilen, går in i en affär... osv. Det gör än så mycket
gladare. Det kan ge än en kick och få de tråkigaste att bli ganska kul. Tänk om de inte hade funnits musik när man
varit ute och festat. Hur kul hade det varit? Dansa till ingenting. Nej de går ju inte...

Det är så härligt o bara komma hem efter en seg dag o spela favorit bandet eller musiken på högsta volym och
bara vara. Själv  älskjar jag att spela antingen Takidas ena skiva eller Volbeat. Det mår jag fint av.. Ohh!

Nej Nu ska jag fortsätta dansa vidare till musiken med damm vippan i handen ;) Länge leve musik!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0