Semlans Dag

Imorse när jag gick av mitt arbetspass tänkte jag att antingen går jag och lägger mig och vaknar upp sur och seg eller så får jag stå ut med att vara lite trött och sova någon annan gång. Men istället tog jag på mig skorna och tog en skön morgon promenad på slätten. Älskar verkligen att promenera på morgonen. Uppfriskande och skönt.
Promenaden påminde mig om varför jag alltid har sprungit istället för att powerwalka. Benhinnorna! Just det, dom var det ja. Har verkligen problem med detta. Jobbigt! Och det gör så fruktansvärt ont så man har bara lust att lägga sig ner och skrika, men ändå fortsätter man att gå och försöker tänka på hur fint vädret är eller något..


Idag är det memlans dag. Är inte så överförtjust i semla. Men det funkar och går ner. Så tänkte köpa med mig två och gå förbi min kära mormor en sväng. Så blir hon glad :)











PUSS E

Kommentarer
Postat av: Mia

Du får köpa dig ett par riktigt bra walking/löparskor - det kan underlätta problemet med benhinnorna :)

2009-02-26 @ 11:51:51
URL: http://nominasuntodiosa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0