Snö?

Vad är detta. Imorse när jag steg upp var hela marken täckt med snö och det slutade inte snöa heller. Trodde
vintern var över för denna gång. Men vad kan man tro när de bara är Februari. Jag tror på sol, värme och uteserveringar
iallafall. Vad härligt. Ge mig vår nu. Sluta snöa och låt det bli lite fint istället.

Jag har sagt till mig själv att inte ha några nyårslöften för jag brukar inte hålla dom. Och detta året sa jag när någon frågade  att jag inte hade några. Men egentligen hade jag det, lite sådär för mig själv som bara ligger löst i bakhuvudet. Och jag tror de
blir lättare att hålla dom då.
Mitt ena var; Att ta tag i mitt liv. Vilket jag faktiskt har gjort. Har en bit kvar men den sista biten kommer snart.
Man kan inte lösa allt på en gång. Sen behöver jag inte gå in på exakt vad det är men.. Ja det blir bra det här!







Nej nu vill jag att klockan ska bli åtta imorgon bitti så jag kan traska hem från jobb och ta tåget till kära
Malmö som väntar på mig och min fis. Det ska bli kuuul. Ses där ;)

Puss Och Kräm!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Längtar me snurplan!=) Dags att ta tag i packningen för min del nu!! PUSSSSS

2009-02-05 @ 18:56:42
Postat av: Hanna M

Börjat blogga igen jag med, och du ska vara glad för jag har länkat dig på min ;)

Hoppas du har kul i helgen :)

Kram!

2009-02-06 @ 17:48:18
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0