Underbara Fredag!

Hade världens mysigaste dag igår. Fick verkligen mersmak av våren. Jag och min käraste Caroline följde med hennes systar och respektive som man så fint säger till Sjöängen och grillade korv. Det var mycket mysigt. Men det var inte lätt att hålla korven kvar på pinnen. Så det gällde att man hade tålamod, vilket jag inte alltid har. Man gör verkligen sådana saker för sällan. Och det är synd.

På vägen hem flummade jag och Caroline loss. Tror vi fick för mycket av den friska luften eller så blev vi höga av all grill rök. Men kul hade vi iaf.. Underbart att man kan ha en vän som man kan ha så kul med. Vara hur som helst med, flummig eller bara vara den man är. Underbart.

På kvällen passade vi Ville. Världens sötaste kille. Gick hur bra som helst. Caroline kan det där ;) Kan bog börja snart.. haha!

Fick nattsamtal eller snarare morgon samtal. Sen kunde varken jag eller caroline somna så vi satt uppe till sju på morgonen och sen fixade vi hennes störda rullgardiner med tuggummi och gud vet vad. Ni skulle haft kul när ni såg oss iaf. Men det blev bra till slut iaf.. haha :) Och vi somnade gott ...

Ska om någon timme till jobb, känner jag mindre för. Men men...

PUSS



















Kommentarer
Postat av: Caroline

Du & jag snurplan! <3

2009-02-21 @ 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0