Utslagna hjältar

Oj oj. Igår låg man i soffan helt utslagen och trodde man skulle bli kvar där och somna innan klockan slått åtta. Men runt elva fick vi påhälsning av två grabbar från vetlanda. Drack lite vin och öl, spelade plump, lekte musik lekar, hade kuddkrig, och hade krig helt enkelt. När klockan närmat sig fem på morgonen efter lite "jag har aldrig"  låg vi deckade i sängen och snarkade som små grisar. Huuur kul som helst. Trots att man får sota för det idag, men det är det helt klart värt.

Imorse ringde klockan vid tio. Fyra utslagna hjältar hoppade i skorna och åkte till vetlanda för lite behövlig lunch och shopping. Blev en riktig spontan träff och det blev verkligen hur kul som helst... Roliga grabbar det där trots att man blev kallad både sofia emma och ellinor !

Nej nu ska jag ta mig i kragen och åka ut till min fader för en lugn och mysig hemmakväll. Ha en trevlig kväll allihopa!


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0