Söndag = Vilodag


Åh idag slog jag upp ögonen redan vid åtta. Försökte somna om men icke. Så nu är jag sådär seg och orkar inte
ta tag i mitt liv. Fast vad har man för liv en söndag egentligen. Då ska man bara vara. Men heter man emilie så är det
inte det lättaste, är överallt men ändå ingenstans...


Jag vill så mycket. Nöjer inte mig med det minsta. Vill ta mig iväg på saker. Men allt kan inte vara ett nöje här i livet.
Man måste göra mindre roliga saker också. Hoppas verkligen det blir Malmö nästa vecka. Fisen får se till o fixa det här nu ;) Annars blir det Kalmar med Jenna Jameson vilket också kan bli underbart. Ta mig härifrån snälla. Och det ä Nu!

Ett halvår klarade jag här och nu får jag panik. Vill inte vara kvar här längre. Men jag vet också att gräset inte är grönare
på andra sidan. Så varför ha panik? Varför inte slå sig till ro för ett tag och lugna ner sig. Nej för det går ju inte. Ta tag i dig själv nu....

Jag tror jag behöver lite kärlek i mitt liv. Och då menar jag inte vänskap eller familje kärlek för det har jag så underbart
mycket av så jag drunkar i det. Lite ömsesidig kärlek mellan två personer. Det skulle ta ner mig på jorden nu. Någon som tar mig med storm..
Men hur lätt är det när man aldrig blir nöjd? För mycket vill ha mer?

Idag vill jag ha bra sällskap och våfflor! myyys..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0