Att lite kan göra så mycket

Fick ett konstigt meddelande av en killkompis i förmiddags att vi skulle på bio, en vampyrfilm. Jag förstod verkligen ingenting. Senare ringer en tjej kompis och bjuder mig på bio, då fick jag ihop det, hon hade sagt att jag skulle med fast jag själv inte visste om det än.. Iaf gick vi på bio i eksjö, twilight. Handlade om vampyrer. Brukar inte gilla sådana filmer men denna var riktigt bra. Och sen sitter de där kvar sen man var liten då man blev kär i alla snygga skådespelare som är med i filmen. eller har jag fel?

Det är verkligen något jag uppskattar. Ha alla vänner omrking.

Sitter just nu hemma hos en av mina solstrålar Caroline. Vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon vet allt, hon förstår mig. Vi kan skojja och skratta om sådant som ingen annan förstår. Att bara ha en vän att vara med och det är precis vad jag har. Inga krav.

Sen att hon får dras med mina sjuka sidor också ibland, men de bjuder jag på ;)



Forever and ever you'll stay in my heart and I will love you forever, and ever
we never will part, together forever, that's how it must be
sisters at heart


Kommentarer
Postat av: Caroline

Är tokigt glad & tacksam att jag har dig som min vän Fjunis! =) Dags för Hempan å köpa frulleee snart!;)

2009-01-22 @ 10:29:09
Postat av: C

Förresten, kul att du börjat blogga=)

2009-01-22 @ 10:30:13
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, pågår just nu en tävling.

Följ gärna min blogg med bloglovin och tipsa gärna andra också.

2009-01-22 @ 10:33:42
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0