Bestäm dig tack



Uh. Idag är jag så trött att jag knappt kan stå  upprätt. Sov inte mycket alls inatt. Vaknade hela tiden och kollade klockan. Varför gör man det egentligen? För att kolla hur länge till man får sova innan de är dags att gå upp?! Tror så i mitt fall iaf. Hatar när man slår upp ögonen en kvart innan klockan ringer. Verkligen hatar det.
Halv sju var det iallafall uppstigning i sömnen och iväg till jobb. Tordde jag skulle få skutta hem vid tolv. Men icke.
För då ringde chefen och sa att personen som skulle byta av mig efter mitt pass var sjuk och undra om jag kunde ta hennes pass med eller rättare sagt jag var ganska tvungen att ta det. Jaha ja detta  innebar att jag får jobba till tolv imorgon förmiddag. Från Torsdag 8.00 till Fredag 12.00. Häärligt.
Men men det funkar som vanligt. Känner mig dock inte som något vidare trevligt sällskap eftersom ögonen går ihop
hela tiden.

Förstår mig inte på veliga människor. Varför ska man vela liksom? Kan man inte bara bestämma sig. Ena dagen är de så andra dagen är de så. Orkar inte med mer veligheter. Ska det vara så ska det vara. Annars skiter jag i det. Tänk på det! Aja, vi får se hur det går. Ser ljust ut nu iaf. Men sen när dagen kommer så har väl veligheten varit framme igen och
emilie blir ledsen och besviken än en gång.

Imorgon ska jag och mina flickor ta på oss klackisarna och våran finaste party outfit för en ute kväll i Jonköping. Voila!
Har aldrig varit ute där, så det ska bli underbart kul. Har förresten inte varit ute sen trettondagsafton, det är ju ganska bra
gjort av mig. eller? Det är ju ändå nästan en månad sen. hihi. Men blir en nykter afton (för min del iaf). Ska upp och jobba
11.00 på Lördag för ytterligare ett 27timmars pass. Kommer vara ganska trött. Men det kan vara värt det en gång. 

Nej nu ska jag återgå till mitt arbete som för övrigt just nu är att ligga i personalrummet se en film och äta mörk choklad. (rätt soft) haha.

Love you Fisen!


Puss och Kram
Emilie Söt och Singel (hip hip)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0