charmtrollet

Min lillebror är nog världens spralligaste unge. Han stimmar fram och tillbaka, är överallt men ändå ingenstans. Sen bjuder han ganska mycket på sig själv precis som sin syster kan göra, haha.

Hela våran familj eller släkt är lite halvtokiga av sig och vi brukar kalla oss familjen Tykon eller Familjen Adams.

Så en dag frågade min lillebror mamma vad han hette i efternamn ; Stenbäck svarade hon då. Jaha men vad heter du då: Hast svarade mamma. Jaha men vadå du har ju sagt att vi heter Tykon.... hahah så sööt :)

Så idag när jag var där hemma så hade han gjort ännu en rolig sak. Han och hans kompis Axel hade diskuterat damp. Så axel hade frågat Love vad damp var och om de var en sjukdom. Ja damp är en sjukdom och de har jag haft!! Haha..
Måste bara tillägga att min lillebror fyller 7år i Februari så det är inte den äldre brodern jag skriver om.


Nej nu blir det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0