Dags att vakna upp nu!

Livet är inte en dans på rosor. Eller jo, mitt liv är de, just nu iaf. Jag leker fortfarande, är fortfarande ett barn.
Jag har det så bra just nu. Tryggheten och allt det dära. Men snart måste jag ta tag i det och göra mig redo för nästa steg, det så kallade "vuxenlivet" Men först vill jag bara leka lite till ;)


And Im just standing there
I can't say a word
Cause everything is just gone
I got nothing
Absolutly nothing


Vilken dag. Gick av mitt pass på jobbet nio imorse. Tog då buss till vetlanda med min fina caroline. Shoppade en massa
och lunchade på Östanå värdshus. Fick som vanligt vårat skrattanfall mitt under lunchen. Det finns inget stop. Hur kommer de sig? Varför blir det aldrig så med någon annan? Aja, Väl hemma blev det träning, och sen en timmes powerwalk för att sen laga pankakor med sylt och glass. Gud så gott det var. Det var vi värda efter våran dag. Att shoppa är jobbigt ;)

Pratade även bort mig en filmböter på 116kr. Inte illa det. Vem har kommit på böter egentligen? Filmböter liksom?


Jag fäller inga tårar över spilld mjölk
kossan går alltid att mjölkas igen

Fisen du är mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: Caroline

& Du kommer alltid att vara mitt bästa!

2009-01-28 @ 00:03:29
Postat av: Mia B

Mycket bra att du skrev adressen på msn, nu kan jag följa dina steg in i vuxenlivet :)



Och ja, shoppa ÄR jobbigt. Mer pannkakor med glass till folket :)

2009-01-28 @ 10:24:21
URL: http://nominasuntodiosa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0