Grå Onsdag

Uh! Vaknade upp med träningsvärk (inte så konstigt) och världens frossa och huvudvärk. Knaprat tabletter men det
vill verkligen inte hjälpa. Som vanligt. Typiskt att man ska bli dålig igen när man precis blivit frisk. Aja. Och vad som är
typiskt för mig är att jag aldrg kan vila när jag känner mig dålig. Gick hem till fisen o diska o städa lite. Orka. Och om
jag känner mig själv rätt så kommer jag inta ännu ett träningspass ikväll. Varför liksom?

Träffade Linda för lunch på sunrise (ovanligt). Det var faktiskt inget gott idag. Maten var annorlunda och
aptitet fanns bara inte där. Sen strosa vi runt på stan och inhandlade lite ja kanske för vissa onödigt ting.
 Tog en tripp förbi intersport och blev någon tusenlapp fattigare på nya träningsskor och träningsbyxor.
Men det är ett bra inköp. Right?






Nu återstår jobb fram till Söndag. Känner mig lite nervös och orolig. Behövs det? Jag kommer klara
det galant. (försöker inbilla mig) Nej men jag  hoppas hoppas verkligen det.



Kärlek är något vackert.
Kärlek är något två människor delar.
Kärlek kan ta dig dit du vill.
Kärlek kan utföra mirakel.

Hur kan det komma sig att en sådan underbar känsla som kärlek kan vara så svårt att få?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0