Nästan för lugnt!

Oj. en sån här lugn helg har jag inte haft på väldigt väldigt länge. Får nog bläddra tillbaka några år ;)
Nej men de är underbart skönt ibland. Men nu börjar det suga i fest tarmen lite. Men får helt enkelt vänta till Malmö
om 2v. Innan dess hinns det inte med något festande.

Imorgon är det Måndag, igen! Börjar allvaret. Träningen ska sättas igång igen. Hur skönt som helst. Man mår så
otroligt bra av det. Sen bjuder veckan på en del jobb. Nästa helg går jag på 11.00 Lördag och går av 14.00 Söndag.
Känns lite segt, men härliga pengar och det är väl så man får tänka för att orka.

Spelar verkligen ingen roll hur hård jag är mot mog själv. Eller någon annan. Det funkar ett tag. Men sen kommer det
smygandes igen. Blir så fruktansvärt besviken och arg på mig själv. I fredags fick jag hem lite kläder som jag beställt. Jag som var så duktig. Men de är jag ju tydligen inte nu. Dumt av dig.






"You can't play on broken strings"





Kommentarer
Postat av: Linda



Kul att du skaffat en blogg fogel! :)

2009-01-25 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0