Skärpning

Vad är det med mig? Jag får det bästa. Men då är jag inte nöjd och vill inte ha det. Blir tokig.
Vad är det för fel. Ska man någonsin bli nöjd? Eller de kanske inte ska kännas mer än såhär?!
Man strävar hela tiden efter något annat. Men det kan inte bli bättre. Åh ja blir tokig snart. Sök hjälp för fan emilie!!!


"Kärlek som uppstår plötsligt tar lång tid att bota"



Yur att det är Malmö nästa helg. Det behöver jag. Fisen och Jag. Kan bli kanon. Eller kommer bli kanon rättare sagt ;)



Jobbar två 28timmars pass med en utgång i Jönköping emellan. Så har inte riktigt någon ork eller motivation
till att blogga denna helg känner jag. Återkommer närjag vaknat till liv igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0