Sköna Fredag








En skön och Alldeles perfekt Fredag hade jag igår. Mötte upp Maria för en lunch på Sunrise. Underbar mat. Typiskt för Eksjö är att vart man än går så träffar man alltid någon man känner. Vilkiet vi gjorde. Allt från gamla ragg till kompisar till handläggare på ams. Ibland vill man absolut inte träffa folk och ibland vill man verkligen det. Vet inte vad jag ville igår riktigt, men träffade folk gjorde jag iaf.

Efter lunchen var det ett besök hos läkaren, men den informationen behåller jag för mig själv ;)
Mötte upp min fina Jenny på stan, tog hennes röda och gjorde lite rackartyg och ärenden. Sen fikade vi på princess och strosade i affärerna.. Och såklart kan emilie inte gå in i en affär utan att hitta något. Så en tröja fick följa med hem igår.

Sen skulle jag åkt till min far, men han var sjuk så fick hoppa det denna helg. Hade fredags mys med massa gott och Lets Dance med Hanna och Jenny istället. Fulade och flummade oss. Var så trötta och skrattare åt det mesta. Men det är så de ska vara ibland. Älskar mina underbara tjejer.

Så nu får vi se vad Lördag dag och kväll har att erbjuda.... Vet nästan vad som står på schemat om jag känner mina damer rätt ;) eller?









Det regnar känslor som stjärnfall
och igår sa du att mina drömmar skulle bli verklighet idag
men dom kommer aldrig bli verklighet
för det är bara du som kan göra dom till de





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0