Take your time

Uträttade dagens ärenden men mycket mer än så blev det väl inte. Daniel och Kalle kom förbi i förmiddags. Caroline tog fram saxarna och finkammade daniel lite. Sen beställde vi varsin flötig pizza. Aj aj. Nästa vecka blir det slut med sånt fusk. Då blir det träning och bra mat. Har haft ett ordentligt uppehåll nu pgr av sjukdommar och gud vet vad.

Sen blev det promenad med moa. Pratade om allt och inget.

Mitt hjärta blev för längesedan sårat. Och det har tagit tid att läka, inte fortafarande helt läkt. Har fortfarande svårt att lita på någon eller att ge mig helt till någon. Det tar lite längre tid. Vet inte om de någonsin kommer gå över. Jag menar att jag har svårt att lita på någon har väl knappast med mig själv att göra. Säger väl mer vad jag har träffat för killar egentligen.


Jag tror att många av mina vänner känner igen mig när jag skriver att jag kan vara ganska galen och skrattar igenom  det mesta. Ocj i vissa fall skrattar folk nog mest åt mig än med mig. Kan vända och vrida på en del. Har tex haft en del konstigheter med mina meningar..

På väg hem från en restaurang en gång sa jag ; Cola törstar inte släkten istället för cola släcker inte törsten

Sen ropade jag Jim och Kenny åt Kim och Jenny en gång i tiden. Tur att man kan bjuda på sig själv ibland iaf ;)





Kommentarer
Postat av: emmi

jim å kenny hahahahahah dte var de jävligaste hahahahah ==)

2009-01-23 @ 13:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0