Trivs



Uppe med tuppen idag. Men så blir det när folk ska upp och inte en annan;) Denna dagen är en ledig dag
fast ändå ganska innehållsrik. Halv tolv ska jag träffa Maria för lunch. Trevligt det. Vid ett ska jag till läkaren, hjäälp!
Sen besök på Grevhagsskolan. Ikväll ska jag ut till far min, för en far och dotter helg. Kan nog bli bra.
För övrigt trivs jag ganska bra med tillvaron. Snart är det Malmöööe med Caroline men först väntar två helger, en
helg med ett 27timmars arbets pass. Uh, känns motigt. Men det funkar.


Kan ju säga att jag saknar min sovkamrat Max och då ska ni veta att han är en charmig söt liten hund.









" You cant play with a broken heart. All broken hearts is bad. Waiting for someone to come near"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0