Baby Goodbye

Får klagomål på att jag inte bloggar så mycket. Men what to do när man knappt är hemma.

Åkte till Söderköping med jobb i Onsdags morse. Jag älskar verkligen mitt jobb. Åt gott -Grillbuffé vid vattnet i hamnen, plankstek i Norrköping och glass på glassbaren i Söderköping. Trevlig jobbresa med andra ord.
Var på Kolmården en hel dag, där jag hälsade på Carolines släktingar. Fanns en del likheter ;)



Kom hem i Fredags men fortsatte jobba till Lördag. Sen direkt hem till mamma i Kvarnarp där mina kära kusiner var och hälsade på från Göteborg. Åt massa gott grillat och drack -Mojitos, Turkisk peppar och allt var det nu var.
Men blev en tidigt kväll för min del skulle jobba även Söndagen. Phjuu. Nu har jag iaf gått av mitt pass.
Men ja det har bara börjat!

















Ska svika min kära vän för en salong idag.
Ska bli intressant och se hur resultatet blir när man går därifrån.
För jag dansar aldrig utan löshår... Eller hur var det?


Puss E






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0