genomsuuur

Väder ska inte hindra träning. Nej. Så jag gav mig ut runt sjön men inte fasen trodde jag att det skulle ösa ner.
Så väl hemma var jag genom blöt. Kunde krama ur varenda klädesplagg. Aja.


Hade tänkt att ta mig i kragen denna vecka och spendera ett par timmar varje dag
på körskolan så man kommer någon vart.


Dammsög imorse med mina nya skor. Men insåg snabbt att jag kommer
bli mer olycklig än lycklig i dom så jag skickade tillbaka dom. Bra gjort.


Åh i helgen blir det mitt sista äventyr med damerna innan
det vankas jobb sommaren ut. Och på Tisdag
åker vi och hälsar på R & M i Malmö. Det ska bli kuuuul!


Nej nu ska jag göra greksallad som jag för övrig har
dille på ;)


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0