Lista

jag har insett att min senaste kyss: var mysig
jag pratar: med Caroline
jag avskyr när folk: ljuger
min bästa vän är: Caroline
min första vän hette: Linn
kärlek är: vackert
när jag borstar tänderna: använder jag tandkräm
när jag lagar mat: är jag hungrig
jag tänder på: intelligens och charm

jag är rädd för: att misslyckas
den värsta känslan är: besvikelse och otillräcklighet
den bästa känslan är:  att göra någon annan glad
jag är bäst på: att vara jag
jag är sämst på:  att ljuga
om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel såklart ;)
min mobiltelefon är:  ny
när jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
just nu tänker jag på att: vad skönt det skulle vara o sooooova
barn är: söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0