Saturday evening

Igår låg jag och myste hela dagen i solen ute hos Pappa. Tog bilen in till Eksjö när ovädret drog in.
Duschade och svirade om till kalas skorna. Tog med mig spriten till Camilla där mina damer satt och väntade.
Hade en mycket trevligt kväll. Dansade sjöng och hade kul med godisar. Camilla och jag hittar alltid något att stoppa i näsan och munnen ;) haha.. tolka den hur ni vill!

Blev en sväng till hotellet. Var väl ganska trevligt.
Men som sist så begav jag mig ner till grillen med Hanna innan
stängningdags och åt goooood fyllemat.


"-Du, vad heter du?"

"-Jag?!"

"-Ja du, kom hit lite!"


NEEEEJ  jag tänker inte säga vad jag heter till den nörden (vänder på klacken och går)

Haha!







Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0