Ssssluta härmas...


Jag tror det spökar.
Igår var jag nere på körskolan och köpte distanstester som man kan göra genom deras hemsida
Började vid 18.00 och vid 23.00 höll jag fortfarande på.
Jag skulle klara de där förbannade testet men gjorde aldrig det, fick samma poäng
hela tiden.

Bläddrade tillbaka och kollade igenom frågorna och läste på det jag hade fel om.

MEN då såg jag att många av frågorna hade ändrat sig och var ikryssat ett annat svarsalternativ
än vad jag hade valt. Hur sjukt är inte det då?

Jag är helt hundra på att jag inte kryssat i det alternativet.
Det hände på några test och jag tycker de är lite märkligt, klart man inte
klarar några då.


Nej de ska jag ta med körskolan IDAG!


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0