Bra och Dåligt!

Har hänt lite bra och dåliga saker dom senaste dagarna...

Först till dom dåliga nyheterna:
Michael Jackson gick och fick en hjärtattack och finns inte med oss längre.
Det är hemskt och tråkigt. Jag menar, vem gillade inte hans musik? Men visst, det var inte helt oväntat att det som hände
hände.. Han misshandlade verkligen sin kropp.

Ännu en dålig nyhet är att jag är utan BANKOMATKORT!! Det slutade fungera för cirkus jätte många månader sedan, men lat som man är så har man inte gjort något åt det. Men nu får jag inte ens ut pengar ur bankomaten längre och vissa affärer kan jag inte ens handla i. Not sooo good!

Beställde ett nytt kort men har icke kommit så får föra över mina kära slantar till annans konto och ha pengar kontant. Kul eller inte...


Så till den goda nyheten.. Hemköp ska bli Willys!!! Vilken kärring tycker ni, men jag är överlycklig.

Hemköp är snordyrt och en gång i månaden åker jag och storhandlar på Willys så ja  jag tycker det är kanon!

En annan god nyhet är att jag snart slutar :)


Ha en bra helg allihopa! Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0