En fredag som såhär...

Har varit väldigt dåligt på att blogga nu några dagar. Men har inte haft tid eller ork. Är fortfarande inte kry, vet inte när skiten ska ge sig riktigt. Pjuu.. Men men bara till att vila och ta det lugnt.


Idag har jag en sån där fixar dag. Har varit på bringners o köpt krukor till mina orkideer jag inhandlade igår.
Har städat, betalat in till körskolan, rensat pärmar och skit. Sånt man helt enkelt kan göra en sådan här dag
för annars finns det ju ingen tid eller lust.

Ikväll ska jag ha mys med mina damer. Vi ska laga kycklingtortilla, äta godis och se film.
Imorgon blir det jobb. Tjohoo...


Myyys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring 112 det brinner i dina fickor så vi får stopp på eldsvådan ha ha skojar

ha dä gött från danskarna

2009-06-12 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0