Frisörprodukter

Har aldrig använt mig av frisörprodukter förr men häromdagen testade jag schampo och balsam hos en kompis och
håret blev så underbart lent och glansigt.
Sen fick jag lite mer tips av en annan kompis.
Så idag surfade jag in på lyko.se och beställde hem några produkter
som jag alltid använder fast inte just dom märkena.






Detta spray från Lanza använder Hanniz och det sa hon var kanon. Det luktar underbart med.
Hoppas nu det är bra, är riktigt kräsen när det gäller spray! -149kr






Denna produkt från Tigi ska man helst använda i fuktigt hår innan föning för
att ge bäst resultat. Det ska ge håret mer volym och glans. Plus att det gör att håret ser flylligare och tjockare ut.
-199kr




Denna produkt från Osis har jag använt i några år nu. Älskar den och kan inte sluta
använda det. Det ger stadga i håret och gör det lättare att tupera. -129kr


Jag tycker helt klart det är värt att lägga ner lite extra pengar på hårproduter. Det är
mycket bättre för håret och håller längre än vanliga prdukter pgr. av att man
inte behöver använda lika mycket.
 
Dessa produkter är från lyko.se och kostar inte över 200kr.
Jag väljer att handla där eftersom det är billigare än i affärer sen
bjuder dom på frakten om man handlar över 300kr.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0