Plan B

Godmorgon!

Vilken underbar sömn man haft. Inte. Gick och la mig väldigt tidigt igår, självklart ska folk
ringa och väcka en. Och inte nog med det så ringer telefonen hela morgonen.
Men aja är ledig så ska väl inte klaga.

Fick en känsla häromdagen. Har sagt en tid nu att jag trivs så bra här med allt. Men
kom på mig själv att gör jag verkligen det? Jag kommer ju inge vart med mitt liv.
Så jag har bestämt att jag ska ta mitt körkort och läsa Matte B i höst.
Sen söker jag in till skolan, dom som startar i januari.
Om det är något jag vill läsa som startar då.
Annars får jag söka in till hösten. Men det är långt dit.

Jag vill flytta men jag har lärt mig en gång att man inte ska flytta för att flytta.
Det blir inge bra.
Så därför söker jag in till skolan, leva studentliv, samtidigt som man skaffar
nya vänner och levere ett kul liv.

Vilket kan vara tufft om man bara flyttar.Svårt att hitta nya vänner om man inte
känner någon i staden sen innan.


Men ah jag har iallafall en framtidsplan sen får vi se
hur det blir med den. Köra tänker jag göra iaf.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0