shit pommes...


Helt ärligt så trodde jag att jag höll på att dö ett tag.
Gick upp halv sju igår morse och skulle iväg till jobbet.
Nej nej huvudet sa ifrån. Var bara att gå tillbaka till sängen och sova.
Där och på toaletten låg jag fram tills 9 imorse för då kom mamma förbi som
var döds orolig för att jag inte svarar i telefonen. Vilket jag aldrig gör när jag är av banan.

Sen kom jonny förbi med migrän medicin och piggelin som jag alltid äter när jag är sjuk bakis eller
vad det nu är.

Migränen har släppt av medicinen, underbart.... Men jag är fortfarande i en annan värld. Får bli sängen idag med!
Önskar att det sändes mer än Glamour, hem till gården och all skit på TV!


Tackar gud för att det finns medicin!!!!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0