spår i hjärtat


Kan man spola tillbaka tiden ungefär ett år och göra saker ogjorda?
För just nu önskar jag att vi aldrig träffades, du har kommit in
och förstört allt jag byggt upp.
Jag skulle varit stark, sagt ifrån, lyssnat på mitt inre jag, sett tillbaka på alla
andra gånger men inte fan gör man det.
Man dras alltid till samma skit.

Nu sitter jag här än en gång precis på samma ställe jag var för några år sedan.
Men det skulle inte bli såhär.

Du behandlar mig som skit, men det är inget jag vill se. Du gör mig blind.
Allt jag ser är den där underbara sidan du oftast har.
Dom gångerna du låtsas som jag inte finns dom försvinner ner någonstans.

Varför ska man alltid vara så svag?
Varför går man och hoppas?

Kan detta förklara varför man aldrig någonsin vågar bli kär?

Jag gillar inte dig!

Puss E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0