Torsdag,vilket innebär snart helg!

Phju, jag är helt utmattad. Har legat i solen idag med. Är en blandning mellan en kräfta och en brunbjörn.
Borde kanske vara lite försiktigare om man inte vill se ut som ett russin när man
närmar sig trettio sträcket... Men det är ju såå skönt!
Nej, skönt att min kropp får en vilodag imorgon ;)

Efter stranden idag så var vi på kalas hos Emmi för hon fyllt år.
Bjöds på god tårta i solen.







Uh, nu har jag lite ångest. Har varit ledig i en vecka. Och imorgon ska jag
jobba ett jätte pass. MEN på Lördag åker vi till Jönköping för övernattning och utgång
så jag vet att det väntar något bra efter det. Jag ser det som en belöning ;)




Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0