Deep Sleep

Igår fick Caroline hem ett prov från en tidning. En liten produkt som heter "Deep Sleep" och man ska tydligen aldrig mer få en oglamourös natt. Vi började kleta in lite i ansiktet och tänkte de här blir nog kanon. Luktade gott gjorde det med. Lite citrus. Kul om de funkar tänkte vi..

Sen fick jag se; "Spraya lite av produkten "Deep Sleep Dreamy Pillow and Body Mist" på dina lakan eller din kudde innan du går och lägger dig"

Jaha var det så man skulle göra. Haha. Men det fanns lite kvar så vi sprayade lite på kudden och hoppades på att det skulle funka.

Den unika inkapslingstekniken frigör doften stegvis uder natten när man rör sig i sängen. Jujube och Community Trade-producerad kamomill verkar tillsammans för att man ska varva ned och koppla av inför sömnen.

Jag tyckte jag sov ganska gott, pratade inte i sömnen. Vad jag vet iaf. Frågan är om produkten hjälpte eller om de är ren lureri. Ja vem vet.... Kanske ska köpa och testa?!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0