Deklaration








Jag är nog den penga kåtaste människa som någonsin funnits. Har väntat ivrigt på posten och väntat ivrigt på denna dag då man kan gå in på skatteverkets hemsida och kolla sin deklaration. Och ja, direkt när jag vaknade satte jag igång datorn och loggade in. Har drömt mardrömmar om att jag ska få restskatt, men så har jag ändå gått med ett hopp om att få tillbaka så mycket jag fick förra året. Då fick jag tillbaka 16500 och det var inte helt fel. Som sagt jag loggade in och bläddrade ner och så stod det: Summa att få tillbaka . 14835!!!! Jag slipper restskatt, tjohoo. Nu ska jag lägga alla kära slantar på körkortet och inte slarva bort pengarna som jag gjorde förra året...

PUSS E

Kommentarer
Postat av: Line

Bra där em! Se till att göra detta med:)

2009-03-24 @ 10:24:23
Postat av: Mia

Hur katten deklarerar man så att man får tillbaka så mycket pengar? Lär mig :)

2009-03-24 @ 15:32:07
URL: http://nominasuntodiosa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0