Eh, nothing else I can say!

Har ännu en helg passerat, tiden går så sjukt fort. Men ju snabbare kommer nästa helg ;)


Fredagen spenderades med Emmi och Sara, lite vin drickande och gick förbi hotellet en sväng. Men var inte så mkt att hänga i granen som vanligt. Så åkte ganska snabbt efter att vi kommit dit.

Lördagen bestod av träning och promenad i det underbara soliga vädret. Synd att de bara höll i några dagar, nu väntas det snö igen. På kvällen hämtade kära Moa upp mig, åkte o handlade gott på Hemköp. Lagade oss en underbart god pizza med allt man kan tänkas sig ha på, utan kött då ;P Kollade på Morgan Pålsson Världsreporten, så rolig film. Skrattade så tårarna rann... Ah ibland är det skönt med sådana filmer så man får skratta av sig lite. Så härligt...


Idag är jag tröttare än tröttast, kom inte hem förens tre inatt. Men ska snart bege mig ut i regnet så kanske man blir lite piggare.


Har förresten börjat min jogging karriär ;) Är tredje dagen i rad jag ger mig ut i en timma nu. Har tagit med mig Max två gånger men det blri mer lek och kissepauser än något annat. Sen efter halva vägen får jag släpa honom hem. Så nej ingen mer Max med, när jag springer iaf...


Låt denna vecka gå fort nu. Jag behöver det mer än mest nu efter all skit. Verkligen...


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0