Hoppsan

När vi hade vår trevliga spel och vin kväll med grabbarna grus hos Caroline för några veckor sen så gick det lite vilt till. En av killarna råkade slänga ner en ljusstake av glas som gick i tusen bitar på golvet... Man dammsugar kanske lite slarvigt just då men efter detta har det dammsugits väldigt ordentligt. MEN, för några dagar sen satte jag ner knäna i golvet och såg sedan att det låg blod på golvet. Herregud, vad har hänt.. Självklart satte jag knäet rätt i en glas skärva. Tänkte inte mer på det efter en stund...

Har inte harft alls ont eller några problem med såret eller knäet efter detta, förutom att det läkt lite dåligt, så idag när jag duschade så kände jag att de stack till lite i knäet, ja visst, där satt det en glas skärva som jag fick klämma ut. Herreguuuud, att det inte hände något allvarligt av det. Tackar för det....


Det gjorde du bra nisse pisse ! mohaha...



PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0