Ibland blir de inte som man tänkt sig!

Och så kom domen. Var väl inte vad jag trodde, eller det gjorde jag väl iof men blundade för det. Men det kommer bli
bra det vet jag. Allt blir bra i slutet och är det inte bra så är det inte slutet helt enkelt... Jag har ju min kära fis i alla väder.


Förresten så ringde jag hyresvärden och bestämde mig för den lilla mysiga lägenheten som jag hade bestämt mig för från början. Har inte lust att betala en högre hyra för ett lite större kök. nej så de här blir nog bra tror jag..


På Lördag efter jubb ska jag träffa mina kära flickor för en god middag på Salt och Peppar. Ska bli trevligt att göra något annat än jobba en Lördag kväll. Men nyktert ska de bli för sen ska jag hem till fisen och ha mys kväll...













PUSS E











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0