Jo men så att...

Ursäkta för dålig uppdatering MEN bloggen börjar bli mer som en dagbok. Hej dagboken idag har jag gjort det och det och känner såhär. Nej det är inte kul.


Jag har längtat ihjäl mig länge nu, länge nog. 1 April skulle jag få tillgång till lägenheten. Vilket är snart. Idag ringde jag till hyresvärden och kollade läget. Nej då måste han ha mer tid på sig så mitten av April får jag flytta in, kanske tidigare men de är ingen idé att hoppas för mkt. Visst jag behöver inte betala någon hyra den månaden pgr. av detta. Men jag är så förbannat trött på att bo i en kappsäck så jag spyyyyr.


Nu ska jag ta en powerwalk med bäst M, sen ska jag boxa ut all min ilska på Jameson. Huaa!




PUSS OCH KRAM TAVELRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0