Jobb söndag

Nu sitter jag på jobb. Har jobbat sen halv fem igår och ska jobba till fem ikväll, sen ska jag hem till mamma och äta lite god Söndags middag. Mmm..


Igår var jag som sagt hos pappa. Vi tog en sväng till NÖ , för att hitta på något. Sprang lite i affärer, hittade en film till lillebror som fyllde år igår. Det är svårt det dära med presenter, men en film går nog alltid hem hos en 7åring...

Hittade mig handvikter som man har på sig när man är ute och går eller springer. Jobbar så mycket nu framöver så hinner knappt träna så då blir de att man får ta en runda istället och då tänkte jag testa med dessa vikter, får se om de är bra.

Snart är det dags för flytt. Eller snart o snart. 1april, kanske tidigare, vilket jag hoppas på. Ska bli så skönt. Ska försöka ta mig till ikea och lite andra möbel affärer och hitta mig något snyggt barbord med stolar, byrå och en ny tv-bänk. Alltid kul med lite nya saker.


Tog kort på pappas studentbilder på oss. Blev inte så kalas bra. Men men.. :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0