KAFFE!

Jag har kommit på vad det är nu. Äntligen. Kaffe. Det är kaffet som är boven i dramat. Har aldrig haft problem med att sova eller dricka kaffe. Eller rättare sagt kaffe har aldrig gjort någon påverkan innan. Men nu... Jag har legat sömnlös in på nätterna och inte fattat varför och sen är hela dagen förstörd. Gick raka vägen till sängs i morse när jag slutade och tog en lång rejäl tupplur nu på eftermiddagen. Det skumma är att det bara sker när jag är på mitt ena jobb.

Tar alltid en kvällsfika med Kaffe och smörgås vid halv åtta. Och det är ju ganska sent. Och tänker man noga så gör nog kaffet sitt där. Så på Onsdag när jag jobbar ska jag testa utan kaffe och se hur det går. Wish me luck.


PUSS E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0