Valet mellan två lägenheter?!

Idag ringde min blivande hyresvärd mig. Han berättade att en lägenhetet bredvid min var ledig eftersom han som skulle ha den ångrat sig. Kul tänkte jag och sprang dit och kollade. Visst den är några kvm större och har ett större kök. MEN, den jag från början tog är mycket mysigare, lagom bra kök, lagom stort badrum och finare.. Ska man betala några hundra mer i hyra bara för ett större kök som egentligen inte är så bra och fint? Nej jag får nog klura på det där över natten, för imorgon ska jag ha bestämt mig.

Håller mig nog till den jag valde från första början. Annars kommer jag ånga det sen...


Nu ska vi ha våffelmys och se det otroligt pinsamma men roliga programmet "Rätte för Rosing" och sen såklart Desperate :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0