Normal?

Idag kom jag och tänka på en sak. Att jag har en tvångstanke. När jag borstar tänderna. Öh, tänker väl ni men det har jag faktiskt. Jag borstar alltså mina tänder på ett speciellt sätt och i en viss ordning. Låter skit skumt jag vet. Men så är det och jag har aldrig påstått att jag är riktigt normal. hihi. Jag börjar med tänderna längst in mot gomen och fortsätter utåt, mest fokus på hörntänderna, sen känner jag om det känns bra och gör det de fortsätter jag med nedre käken och känns det inte bra så gör jag om det helt enkelt. Sen kör jag en snabb genomgång i hela munnen. Tata färdig, det tar sin lilla tid gör det, men ack så rent det blir ;) Haha. 

Jag menar alla har väl någon gång haft tvågstankar.eller? Tror dock aldrig jag hört någon mer som har det när man borstar tänderna. Mer normalt är väl att man ska tända och släcka lampan ett x antal gånger. Visst är inte det heller så normalt men kanske mer normalt...  Nu vet ni det iaf!









Hoppas ni har en bra Lördag! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0