Nu jäklar!

Nu några år senare har jag fått sug efter körkortet. Min mammas sambo har tjatat hål i huvudet på mig sen den dagen jag fyllt arton. Och han ger sig verkligen inte. Jag har iaf inte lyssnat ett dugg. Men på något sett tror jag de har satt sig för nu vill jag verkligen ta körkortet, Helst idag... Så lite tjat kan nog få fart på det mesta. Nu har jag motivationen!

Han kom med den briljanta idén idag att vi ska anmäla oss till en handledarkurs nästa vecka som man måste gå.
Så betalar han sin del och jag min. För de är nämligen han jag ska köra med sen. Han är bättre på det där än någon annan. Mamma och jag testade för något år sen de slutade med att jag stannade bilen klev ur och gick. Haha!

Men nu är de tredje gången gillt. Och nu ska jag ta det. Så se upp på vägarna för nu kommer den gröna lappen upp igen! KUL!


Hoppas ni har en bra helg. Själv jobbar jag till 11.00 imorgon sen ska jag dricka kaffe med Moa och senare blir det
ut och äta på Salt o Peppar med mina fina damer. Ska bli mysigt...

PUSS E












Kommentarer
Postat av: torny

lycka till med körkortet:)

2009-03-08 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0