Onsdag

Igår träffade jag Jenna för en lunch på cafét, mycket gott och trevligt. Trots deras snålhet när de gäller maten. Måste man dra ner på saker för att det inte går bra kan man väl likaväl sälja skiten eller lägga ner det stället för att minska ner på portionerna så man knappt blir mätt. Suck! 
 Sen var jag tvungen att leka frisör hemma hos henne för hon ville färga och slinga håret. Aja tänkte jag, man får väl ställa upp ibland. Det gick som det gick... Fikade lite o hade trevligt.

På kvällen lagade jag och fisen våfflor och mös framför tvn. Framför desperate, älskar verkligen det programmet. Händer alltid saker och blir aldrig uttjatat som en del serier kan bli.

Igår morse kände jag mig inte alls pigg och det blev inte bättre under dagen. Tänkte att antingen tränar jag och vaknar upp döds sjuk eller så struntar jag i det och vaknar upp relativt bra. Jag struntade i att träna och vaknade upp tog en lång promenad och mådde inte alls bra efter det. Fick inte ens i mig min lunch jag lagat,då är något fel. Varför ska skiten aldrig gå över? Det är fruktansvärt jobbigt att må halvkasst hela tiden... Urk!

Nu sitter jag iaf på jobbet. Nyss ätit kasslergratäng. Mycket gott. Slutar 08.00 imorgon och börjar 15.45 igen till 11.00 på Lördag. Tjohooo...









Kommentarer
Postat av: Caroline

nämen....där sitter jag å äter våfflor=)

2009-03-04 @ 16:20:26
Postat av: Anonym

vad är det för katt =P ? ser ut som den jag slängde ut.

2009-03-08 @ 23:09:36
Postat av: emmi

det var från mej hahahahaha om katten

2009-03-08 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0